İski Arıza

409

İSKİ Arıza ve Su Kesintisi sayfasında İSKİ‘nin arıza ve su kesintilerini ilçe, semt, mahalle olarak hangi tarih ve saatlerde arıza ve su kesintisinin olduğunu, arıza ve kesintisinin nedenini, ne zamanın sorunun çözüleceği bilgilerini anında öğrenebilirsiniz. Uygulama için yazının devamını ve açıklamaları okuyunuz. İski Arıza ve Su Kesintisi olan semtleri ve mahalleleri internet üzerinden öğrenebilir, çalışmaların […]

İski Arıza

  1. yusuf diyor ki:

    saat kaçta gelir su çünkü dershane 14:00 da başlıyacak pezevenkler ???????????????????? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. yusuf diyor ki:

    dershaneye gidicem daha çabuk suyu yollayın ????===!!!!>>>>>>>>>>

  3. yusuf diyor ki:

    hadi be arkadaşım saçım yağlı bekliyorum !!!!!!!!!!!!!!!!!! ???????????

  4. yusuf diyor ki:

    hadibe saçlarım yağlı bekliyorum !!!!!!!!!!

  5. DOĞAN diyor ki:

    başlangıcı 10.00 bitiş 21.30 diyor bunlar yarasa sanırım insanları da öyle sanıyor…heyyy insan evladı insanlar size iltifat ediyorum bakın ama biz gündüz yaşıyoruz tamam mı gündüz bakım yapma …

  6. MELOO :D diyor ki:

    sularr ne zamn gelecek ?

  7. sana ne ? diyor ki:

    alllahh belanızı versinn verinn artık sularııııı !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  8. CEREN diyor ki:

    BU NEDİR ARKADAŞ Y KAÇ SAATTİR SULAR KESİK LAN!!! YETERRR ANCAK ŞİKAYET EDERSEK SU VERİRSİNİZ DİMİ
    !! İSYEEEEEEAAAAAN

  9. EMRAH diyor ki:

    istanbulun göbeğinde saatlerdir su kesintisi var bu çağda bu rezillik yeter artık ama koyun sürüsü akpye oy vermeye devam umarım sarıgül kazanır da kurtuluruz artık modern bir dünya kenti oluruz her yönüyle yoksa avrupaya taşınacağım

  10. Nuri diyor ki:

    Küçükyalı Mah.sularımız saatlerdir yok.Bu nasıl hizmet anlayışıdır habersiz saatlerdir su yok

  11. emrah diyor ki:

    istanbuldayız su yok hacı yaaa ne zaman gelecek bilen yok iskiyi arıyoz hep mesgul istanbulun yarısı abdestssiz

  12. ..... diyor ki:

    sultanbeyliden arıyom söyleyecek laf bulamıyorum suyu kestiniz eyvallah ya insan belediyeyle de olsa tankerler le su getirir siz neye yarıyorsunuz söylermisiz hangi cagda yaşıyoruz 4 gun oldu hala su yok bu milletin beddusı sizlerden eksik olmadı olmazda sizi asla unutmicaz bu bize ders oldu lanet olsun

  13. sana ne diyor ki:

    Arkadaş sultanbeyli Fatih mah de bazı evlerde var bazıların da yok bu nasıl bir saçmalık adam gibi açıklama hiç bir yer de yok arıza da görünmüyor artık… eeee su nerde ??? birileri cevap verse iyi olacak

  14. tirci soner diyor ki:

    sayın iski yetkilileri; şu an itibari ile 68 saattir musluklardan su akmiyor.maduriyetimiz hat safaya ulasmis durumdadir. bu maduriyetin ne zaman sonlanacigini ogrenebilecegimiz muhattap da bulamiyoruz.borularda calisma oldugunu ogrendim ,ben ve benim gibi binlerce vatandas ihtiyaclarini kendisi bir sekilde karsilamaya calisiyor..yani borularin bakimi yapildiktan sonra bizzat kendiniz kullaniniz…?

  15. GAMZE diyor ki:

    İnsanları bu kadar mağdur etmeye kimsenin hakkı yok resmen paramızla rezil oluyoruz.Mademki böyle bir çalışma olacaktı,bunu kimseyi mağdur etmeden gerçekleştirmek en doğrusu.Gerekirse gece çalışıp bitirilmesi gereken bu işleri bu kadar uzatıp bizi perişan etmenin alemi yok..Bu kadar sorumsuzluk olmaz yetkililere duyrulur…

  16. fazlı yüce diyor ki:

    şerefsizler 30 saat dediniz 60 saat oldu hala sular yok gelde yalancıların tümüne küfür etme ama cok görmemek lazım koyun gibi milletiz iş belediyede biter bastıran yok nası olsa bizlerde inekler gibi bekliyelim

  17. ebeninki diyor ki:

    Yapacağınız onarımın da sizin de beyninizi! Ulan insanız bare gün içinde 2-3 saatligine suyu açında millet işini görsün, 3 gündür su yok ohaa yaa!! Haram zıkkım olsun halkın vergileri!

  18. aslı diyor ki:

    Bu nasıl bir mantalite arkadaş ! Suların gidiş saati şaşmadan uygulanıyor,lakin geliş saati bir muammaya döndü…İnsanlar madur oldu,işlerimiz aksadı yeter artıkkk.Bi karar verin ve gelecek dediğiniz saatte’de suları verin artıkkkkkkk…

  19. melek diyor ki:

    yeter ya bizle dalgamı geçiyorsunuz açın artık suları faturalara geldimi fazlasıyla alıyorsunuz pislikten artık evde durulmuyor illede iskiyimi basalım

  20. halit şener diyor ki:

    bu ne biçim iş evleri artık bok götürecek

  21. şeref diyor ki:

    ya 30 saat kesinti olacak dediniz. 52 saat oldu. samandıra fatih mahallesi. ya allah korkunuz olsun çoluk çocuk okula gidiyor. küfredenlerede hak veriyorum ne desek az…

    • melek diyor ki:

      bende aynen katılıyorum zaten kesenlerin mutlaka kulakları çınlamıştır ama sonunda çınlamaylada kalmıycak az daha beklesinler bakalım

  22. mustafa diyor ki:

    sayın iski çalışanları suyun 3 kasım kesileceği söylenildi ama 6kasım oldu hala su yok insan bir uyarı verir kaçgün su kesintisi olacak ise 90 lı yıllara gerimi dönüyoruz neler oluyor bu memleketde ani su kesintisi yapar iseniz vatandaş bunun hesabını sorar arkadaşlar yaptığınız çok ayıp

  23. falanca diyor ki:

    Açın şu suları artık!!!!

  24. ayşe diyor ki:

    biran önce sular gelsinn yeterr yaa madurr bırakıyorsunzz insanlarııı

  25. nk diyor ki:

    bune ya sular 4 açılacak deniliyo şimdide akşam 3 açılacak deniliyo böyle şey olurmu

Konu İle İlgili Yorum Yaz